STA'M

STAM zoekt baliemedewerker

Vacature

Het STAM is op zoek naar een enthousiaste baliemedewerker die instaat voor onthaal van en contact met de bezoekers. Wie wordt het nieuwe gezicht van het museum? Je hebt tijd tot 26 september 2018 om je kandidaat te stellen.

baliemedewerker

Het Autonoom Gemeentebedrijf Erfgoed (AGB Erfgoed), waar het STAM toe behoort samen met Huis van Alijn en MIAT, organiseert een selectieprocedure voor de functie van administratief medewerker - loket en balie (m/v/x) bij het STAM. Dit betreft een voltijdse betrekking, een contract van 2 jaar, 1 weekend op 2 werken op zaterdag en zondag.

Je wordt tewerkgesteld als baliemedewerker binnen het STAM en staat in voor het onthaal en het eerstelijnscontact met de bezoekers. Je werkt onder leiding van de coördinator van het Team Frontoffice.

Je vervult volgende kernopdrachten en -inhouden:

  • Je zorgt voor een klantvriendelijk onthaal en verzorgt een efficiënte dienstverlening aan bezoekers van het museum. Dit houdt onder meer in dat je: 1) informatie geeft en vragen beantwoordt van de bezoekers en hen het aanbod van het museum uitgebreid kan uitleggen. Dit kan in het Nederlands, Frans, Duits of Engels zijn, 2) telefoonoproepen beantwoordt, informatie verstrekt en eventueel doorschakelt, e-mails beantwoordt en verwerkt, 3) grote groepen opvangt en doorverwijst naar de gids of begeleider
  • Je zorgt voor een correcte registratie, verwerking en afrekening van bezoekerstickets, de verkoop van shopproducten en de dag recette. Je volgt mee de stock op.
  • Je zorgt voor een vlotte en correcte facturatie van de gidsen. Dit houdt in dat je: 1) de prestaties van de gidsen opvolgt, 2) de facturen in het computersysteem SRM afhandelt, 3) vragen van gidsen ivm prestaties opvolgt.
  • Je staat in voor administratieve en ondersteunende taken in functie van de werking van het museum. Dit houdt onder meer in dat je 1) documenten en formulieren bijhoudt, 2) leveranciers en leveringen opvolgt, 3) meehelpt bij mailings.
  • Je neemt deel aan interne vergaderingen en overlegt met collega’s om tot een positieve werksfeer te komen. Je benadert behoeften, tekorten en problemen rondom de werking van het museum proactief en stelt mogelijke oplossingen voor;
  • Je volgt vormingen en opleidingen die relevant zijn voor jouw werk. Vanuit je expertise lever je een positieve bijdrage aan directe collega’s en indien nodig aan medewerkers van andere stadsdiensten.

specifieke arbeidsomstandigheden

De openingsuren van het STAM bepalen het uurrooster waarin je zal werken. Normaal gezien werk je van 8u45 tot 17u15 (met pauze van 30 min). Je werkt 1 weekend op 2. In weekends, schoolvakanties en feestdagen werk je van 9.45 uur tot 18.15 uur.

contacten

Intern : je rechtstreekse leidinggevende en je collega’s
Extern : bezoekers en leveranciers

salarisschaal

C1 C2 C3

competenties

  • Klantgericht handelen
  • Efficiënt werken
  • Resultaat gericht werken
  • Mondeling communiceren
  • Samenwerken
  • Zich sociaal vlot opstellen
  • Probleemoplossend werken
  • Organisatiebetrokkenheid tonen

Verder werk je nauwkeurig, net en ordentelijk. Je bent stressbestendig, empathisch en stelt je flexibel op.

wij bieden

  • Een voltijds contract van 2 jaar, bij voorkeur te starten eind oktober 2018
  • Een correct loon op C-niveau, gekoppeld aan eventuele relevante anciënniteit
  • Een woon-werkvergoeding voor openbaar vervoer of een fietsvergoeding
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering

solliciteren

Bezorg je motivatiebrief + CV ten laatste op 26/9/2018 via e-mail aan bart.medaer@stad.gent t.a.v. Christine De Weerdt, directeur STAM, met de vermelding ‘sollicitatie baliemedewerker’. Je krijgt een bericht van ontvangst. Een eerste selectie gebeurt op basis van motivatie en cv. De kandidaten die doorgaan, worden uitgenodigd voor een gesprek.

Met vragen over de functie-inhoud kan je terecht bij Bart Medaer, coördinator front-office bij het STAM, via bart.medaer@stad.gent.